Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE





pendam serta luahkan...
Sunday, 20 May 2012 | 21:13 | 0 comments
lame tak jengah blog nih..
xtualy bnyk y nk dicerita kan.tapi just let me keep it in side my heart..
Kenapa cinta dan sayang aq selalu je di duga serta ribut.?.adakah die bukan tok aq..?
Ye mmng kadang2 aq rase cam pnat serta fedup bercinta,sebab cinta aq tak pnah indah seperti yang selalu aq ingin kan.tapi aq kuat kan hati serta semangat untuk bercinta.walaupun sakit sebenar nye.tapi itu semua lumrah kehidupan..

- kali ni cinta aq,cinta jarak jauh.kata org cinta jarak jauh tak kan kekal lama.tapi aq akn buktikan bahawa tanggapan tuh salah.malah aq jugak akan bukti kan pada die bahawa cinta serta hubungan nih akan kekal lebih lame dri yang sebelum nya...
 -sometimes percakapan aq mmbuat kan kau pkir bahawa aq mengungkit.tapi sumpah aq tak pnah nk ungkit pape sal hbungan nih.klo btl aq nk ungkit,tak kn pnah hbis.mingkin bunyi nye cam tuh.tapi tidak.aq tahu ape y aq perkate kan.jgn anggp pe y aq ckp tuh adalh 1 ungkitan..
 -memng dlam pehbngan nie aq y kejar cinta kau.klo aq tak kjar cpe y akan kejar cinta kau..tak kan die y akan kejar cinta kau.kau pon dh tahu y die dh ade life snri.so nih turn kite plak.antara kau dan aq.bkn kau ngn die.aq muak,bosan,fedup bile hbngan nih sering dikait kan dengan die.knpe cinta aq syg aq sering die bnding kan dengan die.dah tuh aq nih ape..?.hmm.terima seadanye bahawa die bkn milik kau lg.sekarang kau milik aq,aq milik kau.ssh ke nak terima aq.?.aq tahu kau ngn die lame bersame.tapi past is still the past..tak kan boleh patah balik..
 -FAHAM...tuh y salalu kau ckp kan pada aq..'KAU TAK PENAH NAK FAHAM AQ'.kat sini aq nk btl kan skit.aq tak pnah tak phm kau..aq ckup phm serta trlbh phm diri kau.sampai kan aq snggup abaikan haty aq sendri.sume aq dh bg aq tunai kan.sbb ape aq phm diri kau.dari haty kau smapai luar hati kau.aq faham sefaham nye.tapi kau pnah faham diri aq,serta hati aq.so kau pkir lh...
 -PUTUS...aq tak tahu dh berape kali kau unggap kan perkataan tuh.sampaikan aq tak larat nk dengar dah.ape y aq boleh buat.aq tahan je telinga n haty aq.betape skit nye hati aq bile kau sebut perkataan tuh,sikit pn kau tak pnah tahu.aq y best nye bile kau ungkap kate tuh pon aq tak tahu..penat tahu tak asik dengar perkataan tuh,bkn setakat penat tapi muak...
 -aq bnyk pendam dlm hati aq.ape y aq tak puas hati,ape y aq sakit kan.ape y aq marah kan.sume aq simpan dalam hati.sebab aq,aq tak nk kau terluka ngn kate2 aq.aq mnjaga hati kau dngan aq mnjage kate2 aq.aq lepas kan kemarahan aq dengan cara berbeza skli.yang kau sndri pn tak pnah tahu.dan aq harap kau tak perlu tahu pn.
 -CINTA LAMA...aq harap kau lupa kan cinta lama kau.sebab kau dengan aq.dengan cinta baru kau.aq dh buat y terbaik tok hbngn nih.untuk kita.apa yang aq korban kan selama nih adalah untk kite,bkn tok org len or kpntingan aq..tapi tok cinta kita..

p/s: nih ap yang aq pndam kan selama nih.berat ke tak hati aq tnaggung serta rase.kau boleh nilai sendiri.aq bkn nk ungkit or pape je.tapi aq nk kau tahu sendri.mngkin aq tak pnah ckp kat kau.sbb aq pndm tapi skang tak lagi.pe y terbuku kat dlam hati aq,aq dh luah kan kat cni.bnyk sbnarnye.tpi ckup lh ini je perlu kau tahu..

  marah,saki hati,geram cam ne sekali pon aq tak pnah berhenti dari sayang serta cinta kau.....!!

Older Post | Newer Post