Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE





kita
Wednesday 27 June 2012 | 09:23 | 0 comments
                                                              kt shah alam.sempat g kan



                      sementara tunggu mamy turun.kite bergambar dulu.kat leher tuh.ade cerita tersndiri



       dalam kerata nak balik rumah.pon sempat lagi.highway tak sesak kan.g pon time tuh awak ngntok.




                                        masa nih kita nak kua g beli tiket and g beli mcdonal




 
 kali ke2 saya dtg umah awak.time ni saya teman awak balik.and masa nih jugak saya nak balik kl.tapi tak   jadi.so singah pantai.main air.hehe





               p/s : semua kenangan kita saya tak kan lupa kan.
                      saya nak awak tahu,gadoh,maki cam ne pon.saya sayang serta cinta awak..
                      saya tak pernah berhenti dari terus sayang dan cinta awak dan rindu awak
                      dan sentiasa ingat awak tak kira susah senang suka duka saya..
                      i always heart you mama.always.and i miss you so badly...
           


Older Post | Newer Post